en varm dusch

och en kopp vaniljté senare känns det bättre men inte bra. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har ingen lust att sova längre heller, tur att jag har tre nya böcker att begrava mig i. Isprinsessan av Camilla Läckberg, SimmarEmmaboken och Vattenmelonen av Marian Keyes kan nog rädda natten, förhoppningsvis. Imorgon funderar jag på att köpa Chai Lattepulver från Espresso House, Sassa sa att det var jättegott och dessutom lätt att göra. Det borde väl bli billigare i längden, istället för att springa och köpa en hel varje dag. Fast jag tycker om att sätta mig ner i trappan inne i Gallerian och dricka en kokhet och söt Chai Latte alldeles för mig själv. Det är som varmt godis i flytande form som inte är alldeles alldeles för onyttigt, hoppas jag. Det måste nog vara mammagener det där, att ta en lugn fikastund efter jobbet, eller skolan i mitt fall.


Kommentarer
Postat av: mli

Boken om Simmar Emma är tankvärd bok. Var ett tag sedan jag läste den, men jag tror mig minnas att den var bra. Kram.

2009-04-01 @ 17:00:24
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0