fikastund

Sjuk och hemma idag också. Var tänkt att jag skulle plugga samt vila framför tv;n hela dagen men så blev det inte riktigt. Morgonen spenderades vid köksbordet tillsammans med mammsen, åt yoghurt till frukost och satt sedan och läste "Ensamma Mamman" serier, hehe.. Sedan småpratade vi lite och drack te med honung och varm mjölk med honung för att rädda våra stackars halsar. Vid tolv ville hon gå till Örby kiosken för att hämta ett paket med skor som hon hade beställt och sedan hade hon ju lovat att bjuda mig på en semla så vi passade på att ta det i samma veva. Semlan var onyttig men oj så god, till den blev det dessutom en Cappucino à la Mamma och massor av sommar-, fotboll- och lägenhetsprat. Efter en liten promenix kom vi precis hem och tänkte sätta igång med mitt CV/personliga brev så fort jag lyckats göra mig en ny kopp te.
Dagens beroende = te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0