födelsedagskalas

Matchen gick sämst men jag är glad ändå för det var riktigt kul och riktigt jobbigt. Skönt att spela och lagom väder, i alla fall när man sprang. Har precis druckit lite nyponsoppa och jag tror att det är något fel på mig för jag är så mätt så att det känns som om jag ska spricka.

Pluggandet gav jag upp och jag börjar få lite småångest nu, som vanligt... 3 samhällsfrågor + en stor samhällsuppgift och en engelska redovisning måste fixas imorgon och jag som hellre vill följa med in till stan och fika med Amanda som fyller 17 (GRATTIS sötis), om det nu blir av.. Idag åkte jag in till gallerian och köpte en Chai Latte, igen. Fy på mig som hade bestämt att inte slösa pengar på mat/dryck när jag egentligen borde lägga dem på en present åt bror som fyller 18. Men hallå, han önskar sig ju ingenting?! Varför är killar så konstiga. Jag skulle önska mig en miljon saker om det var jag som fyllde 18. För att vara helt ärlig har jag redan börjat med min önskelista och det är över två månader kvar...


väldigt mycket födelsedagar nu på sistone faktiskt
Jasmina förra tisdagen
Mickis i torsdags (tror jag?)
Madde i söndags
Olivia idag
Amanda imorgon
Mamma på söndag
Gustav på lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0