frånvaro

Nu börjar allting kännas sådär jobbigt igen. Hu´vudet snurrar, jag kan itne fästa blicken, det känns som att min kropp är tyngdlös och är påväg att sväva iväg snart. Det är omöjligt att beskriva känslan men det är så obehagligt, kan liknas med att åka karusell, extreme på Gröna Lund till exempel. Ni vet, när man sitter där med fötterna dinglande och snurrar runt upp och ner åt alla olika håll. Då känner man sig fri, man känner vinden i håret och andas in frisk luft. Att sitta i sin säng och ha känslan av att dingla upp och ner är inte lika fri och härlig. Det är läskigt som in i helvete och jag är osäker på om jag sitter eller ligger ner. Jag vet faktiskt inte om jag sitter när jag skriver det här. Jag vet inte om jag drömmer. Jag vet inte var jag är eller vem jag är. Jag känner mig helt frånvarande.

Fy fan alltså. Det känns på allvar som om jag hänger upp och ner i luften. Jag måste nog anse mig färdig med ekonomin nu för jag måste gå och lägga mig innan jag gör något konstigt som jag inte minns efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0