going crazy

Jag är så jävla förbannad som man bara kan bli. Jag hatar min tränare och jag vill inte alls gå dit ikväll, han kommer säkert dryga massa mot mig. Men jag ska fanimej skälla ut honom om han säger något. Ska berätta att jag slutar också. Sen får de fan säga va de vill om det. Jag är urless iafa. Gick hela vägen hem, sparkade i alla snöhögar och funderade på vad jag skulle säga om han gnäller ikväll. Han ska fan få veta hur mycket ja offrat av min fritid för hans jävla lag. Åh vad arg jag är. Jag är så arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen

Dessutom har jag massa plugg. Två matteprov, en stor ekonomiuppgift, ett rollspel, en geografiredovisning och säkert nåt mer. Gaaah jag blir utbränd. Jag lovar att det kommer sluta med att jag är helt slutkörd och måste bli sjukskriven i två månader. Då ska jag skylla på honom

och vi ska så vinna när vi möter dem i höst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0