gråa trista vardag

Vad fort det gick att bli som vanligt. Det har inte ens gått ett dygn och redan är allt precis som vanligt. Stiga upp tididgt-äta frukost- gå till skolan - skola hela dagen - gå hem - data - middag - träna - data - sova och sedan börjar allt om. Usch vad trist det låter. Snöar gör det också. Det är ju för fan mer snö och kallare här än det var i Alperna ??? Vad är Sverige för land egentligen. Jag vill ha sommar och sol och spännande upplevelser nu!

Får allt ta och ringa Åsa och hoppas på det bästa, så kanske jag får nåt trevligt att tänka på och lite roliga planer för sommaren åtminstone!

Efter det så måste jag minsann ordna upp lite i min alltför tråkiga vardag. Räknade ut att det bara är 5 matcher kvar i Innebandyn, sedan avslutning den 26e april så snart slipper jag ha ångest över den. Fram till dess får jag nog helt enkelt börja läsa mina böcker, ta långa promenader, titta på film och One Tree Hill, tända ljus i mitt rum, baka scones till frukost och ta långa kvällsbad för att muntra upp mig själv. Och så kan jag ju träffa någon om jag vill, då brukar man ha det trevligt. För bättre än allt det där som jag skrev alldeles nyss, är ju att göra det tillsammans med någon. Åh så mysigt. Soffmys, chillkväll, chillkrök, middagar och nybakade småkakor är vad jag är sugen på nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0