hallonsaft

Slösade lite för mycket pengar idag på en ny bh, men den var så gul och fin så det kändes nödvändigt. Köpte även två par svarta strumpbyxor, men det behövdes, och en present till mamma. Den blev jättebra och inte så farligt dyr så jag är nöjd. Synd att inte pappa är lite mer som mamma, för jag hittade massa bra presenter till henne och typ noll bra till pappa. Hmm.. får börja leta lite tidigare nästan gång! Däremot hittade jag ingen dagbok, antingen säljs det inte längre eller också har jag glömt bort var jag brukade köpa mina, för jag var inne på ungefär alla affärer som sålde papper/skrivböcker/skolgrejer och liknande men hittade inte en enda ?!

Det var skönt att åka in för att handla ensam i alla fall. Då kan man gå så länge man har lust i vilka affärer man vill, man kan äta var man vill, vila när man vill och åka hem när man vill. Skönt att slippa anpassa sig så mycket, fast allt det där vägs ju upp av att man har sällskap om man åker med någon.. Nu ska jag äta lite mellis/middag innan jag på allvar börjar rota runt i garderoben efter kläder. Jag är så trött på alla mina, men kanske om jag letar långt långt ner i de där lådorna jag aldrig tittar i så hittar jag något snyggt att ha på mig tills ikväll! Om inte annat kanske en gul bh och svarta strumpbyxor är en bra början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0