hejdå vinter

Nu ska jag göra motstånd mot den här långvariga kylan och snön och tråkiga vintern! Imorse bestämde jag mig för att ta på mig somriga kläder, dels för att vinter-fula-kläder börjar trötta ut mig, dels för att jag var på dåligt humör och då hjälper det verkligen att ta på sig något som man känner sig riktigt fin i. I skolan var det kallt kallt kallt och Jennifer sa att jag var knäpp som tog på mig tunna tights och en tunn, kortärmad klänning med bar rygg och samtidigt gick runt och sa att jag frös.

Men vet ni vad? Det hjälpte för när jag gick hem hade all snö på vägen smält bort plus att jag var alldeles tokglad hela dagen och kände mig både fin och söt när jag traskade omkring på lätta fötter endast i strumplästen hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0