hemtrevligt

Åh vad glad jag känner mig. Har precis gjort iordning lite på mitt rum, pappa hjälpte mig med gardinerna, mamma med hyllorna och sen satte jag upp lilla spegeln och lite tavlor själv, det har blivit jättefint hittills. Mycket mysigare och hemtrevligt. Me like a lot. Jag längtar tills det är helt klart! Det som är kvar att göras här inne är att sätta upp helfigursspegeln, köpa en hylla till stereon och sätta upp högtalarna på väggen (fast det är inte så troligt att någon någonsin kommer orka ta itu med det) och sedan sätta upp de sista tavlorna, men för att kunna göra det måste jag ha mina bilder som är på den andra datan. Gustav har lovat att fixa dem imorgon så förhoppningsvis kan jag göra klart den här helgen eller nästa. För stunden sitter jag och letar efter ett fint citat eller en sångtext som jag kan skriva av för hand och sätta i en ram, jag tycker det är charmigt med handskrivna lappar och har man en tom ram över så är det underbart.

Fast rumsplanerna får nog vänta lite för nu ska jag se på Let's Dance och njuta av kladdkakan jag gjorde tidigare idag och sedan ska jag lägga mig tidigt och riktigt trivas i mitt rum. Det är så skönt med hemmakvällar när man känner sig stressad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0