I am torn to do what I have to

Jag vet att jag har sagt att man ska fokusera på det som är bra och att man ska göra saker som får en att må bra när man är nere. Jag håller fortfarande fast vid det, jag tycker verkligen att man borde göra så. Men jag orkar inte. Jag känner inte att det finns en anledning till det. Känns inte ens värt att försöka. Jag vill inget hellre än lägga mig under täcket och sova. Men jag måste ta mig i kragen, lyfta mig upp, söka efter lösningar på problemen. Tvinga mig att plugga, gå till skolan och äta mat. Jag måste ju fortsätta leva, även när det inte lockar.

Livet kan inte alltid vara bra, för om det vore så, ja, då skulle man ju inte märka att det var bra eftersom det alltid var bra, right?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0