I swear this isn't who I'm meant to be

Let me feel
I don't care if I breakdown
Let me fall even if I hit the ground
Let me fall

Jag vill kasta mig från bergets högsta kant, sväva i luften, känna vinden lekfullt blåsa i mitt hår och sedan omfångas av det kalla vattnet. Jag vill sjunka ner mot botten och sedan vill jag bli räddad. Känslan av hur starka armar omfamnar mig och ljuset från himlen kommer närmare och närmare kan hjälpa mig.

Men de starka armarna måste vara mina. Ljuset måste vara mitt hopp. Den som räddar mig måste vara jag. Det som tar mig upp till ytan igen måste vara min vilja.

Låt mig falla så kan jag bevisa att jag kan ta mig upp
Men jag vill inte falla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0