i taket lyser stjärnorna

Idag har jag inte som helst lust att sova och jag börjar bli lite smått stressad över min uppsats som ska vara inlämnad om 30 minuter. Fast jag förstår inte varför, för jag är klar och jag tror att den är bra. Men det är väl sån jag är, stressar upp mig i onödan ibland.

Istället för att sova inatt tänker jag blogga om inte internet dör. Tänker också skriva lite dagbok, läsa veckorevyn, göra korsordet, bestämma kläder tills imorgon, påbörja mitt CV om jag orkar, titta på alla bilder på min data, stirra upp i taket och önska att jag hade stjärnor uppklistrade där, läsa igenom lite gamla sms, lyssna på musik och bara ligga i min säng och titta ut genom fönstret och vänta på att det ljusnar.

Frågan är bara om jag komemr hålla mig vaken? Troligtvis inte, men det är tanken som räknas


Kommentarer
Postat av: Lisa

Va, Frida, nu fattar jag ingenting! :P Vadå Jesus, hur kom han in i bilden? :P

2009-03-05 @ 23:54:45
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0