insideoutandupsidedown

Jag vet verkligen inte vad det är som händer med mig. Det borde inte vara möjligt med så mycket humörsvängningar på en och samma dag. Jag känner mig ensam, ledsen, trött, stressad, omtyckt, hungrig, lättad, fri, somrig, glad, förväntansfull och fullkomligt uppochnervänd. Jag har fortfarande ingen matlust men börjar känna mig ganska hungrig.. Ena sekunden är jag sugen på en stor kladdkaka, choklad och glass, nästa sekund mår jag illa och kan inte ens tänka mig ett glas vatten. Jag orkar fortfarande inte plugga och tanken på att gå till fem imorgon dödar mig. Tanken på att ens stiga ur sängen klockan halv åtta imorgon bitti dödar mig... Om jag har ångest redan nu, hur blir det då imorgon? Samtidigt vet jag ju att det brukar bli bra när jag väl kommer fram.

Jag vill inte vara delad. Vill inte vara trasig. Jag önskar att någon kunde komma och rädda mig. Någon som du..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0