ironi på hög nivå

Lite smått ironiskt, tycker jag. Inte för att man ska lita allför mycket på de där facebooktesten, men ändå. Jag gjorde ett som hette "Vilken gymnasieskola borde du gå på egentligen?" och vad blev svaret om inte Södra Latin. Ibland ångrar jag att jag slutade där, om jag verkligen hade gett det ett försök hade det kanske blivit bra. Jag fick en dålig start, ett dåligt första intryck och saker och ting blev inte som jag hade förväntat mig. Om jag bara hade ansträngt mig hade det nog förbättrats för skolan var ganska mysig och det fanns en del trevligt folk, kan jag erkänna såhär i efterhand.. Men samtidigt ska man ju inte gå omkring och ångra saker sådär och jag vantrivs absolut inte där jag går nu, inte det minsta faktiskt. Jag går i en sjukt bra klass och alla är jättesnälla, jag trivs verkligen och maten är bra, haha.. Men samtidigt kan jag inte låta bli att undra hur det hade blivit om jag gått kvar på Södra ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0