Jag tar tillbaka allt jag sa

...om att det skulle bli lätt att göra ekonomiuppgiften. Den är ALLT ANNAT än lätt. Vad tusan ska jag skriva, jag vet ju inte ett dyft om vad som krävs för egenskaper eller erfarenheter för ett reporterjobb. Jag kanske ska ändra mig och söka jobb på ICA eller något, då är det bara skriva att jag är trevlig och hjälpsam och orkar lyfta tunga kartonger typ..

Menmen positivt som sagt, det är säkert nyttigt inför framtiden blablabla massa trams. Får be mamma om hjälp ikväll istället, hon brukar kunna sånt där! Nu ska jag faktiskt fortsätta att hitta på positiva egenskaper om mig själv och kanske söka lite info om jobbet också. Kan ju kanske erkänna att jag inte har ansträngt mig allt för mycket.

Back to business

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0