Jag tycker att..

.. gå barfota om sommaren är det bästa som finns
.. fräknar är söta
.. klänningar är underbara
.. bilder på godis, bakelser och mat är gudomliga
.. man borde ta bättre vara på sina vänner
.. det är mysigt att vakna upp med någon bredvid sig i sängen
.. vintern har stannat alldeles för länge i år
.. ord är vackra
.. speciella bilder inspirerar
.. te värmer både kropp och själ
.. chillkvällar är det bästa
.. one tree hill är omöjligt att leva utan
.. gråta är bra, så länge man inte gör det för ofta
.. man MÅSTE våga ta risker
.. och INTE vara rädd för att leva sitt liv
.. Peter Pan och Pippi är de bästa barn filmerna
.. kyssar och regn är romantiskt
.. picknick korgar betyder något alldeles speciellt

sådär ja, jag kände för att dela med mig lite av mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0