know how?

Jag var tvungen att ta en liten paus från pluggandet för det gör mig galen, jag förstår verkligen inte. Det är faktiskt ovanligt för jag brukar alltid förstå när jag väl anstränger mig, men vadå nyckelsiffror och arbetslösheter upp och ner, inflation, finansiella åtgärder, protektionism, know how och konjunkturbarometer? Jag menar det verkligen. Jag förstår inte vad han vill veta det är bara oändligt mycket krångliga ord. Måste blir klar idag också för imorgon måste jag göra engelskatalet, fast det kanske jag kan göra lite på impuls för det är mycket lättare.

Min paus består i alla fall av Chai Latte (ovanligt?), fast idag är den hemmagjord. Hittade ett recept på internet och det var helt okej, smaken är ganska lik men konsistensen är äcklig. Eller, den är mest rinnande, jag vill ha den sådär skummig som det brukar bli. Motstod frestelsen att köpa en på Espresso House idag när jag och Gustav gick förbi, känner att jag börjar slösa väldigt mycket pengar på det där och dessutom är det inte nyttigt med så mycket mjölk varje dag.

Nu måste jag tillbaka till min urtråkiga uppsats, jag längtar tills på torsdag för då är allting över. Ska tigga lite hjälp över msn nu så jag kaaanske kan förstå lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0