pluggpluggplugg

Har precis ätit honungsmelon och en mugg med frysta hallon och blåbär, blev alldeles nerkyld så ska värma mig med en kopp vaniljté. Alltihop som belöning för att jag lyckats komma igång med ekonomin. Det är faktiskt ganska roligt, jag är glad att jag valde ekonomi för jag känner att jag verkligen lär mig någon som jag kan ha nytta av i framtiden. Just nu håller vi på med ledarskap och jobbansökningar, uppgiften som jag skriver på är en sammanställning från intervjun med pappsen (ITanställd på HM, fast han är inte anställd på riktigt) och sen lite om vilken ledare som behövs på ett sådant företag osv osv. Det låter synnerligen tråkig men inte alls, jag har faktiskt skrivit över en halv sida redan!

plugg
mysig pluggstämning är ett måste om man ska orka!
bilden från när jag var barnvakt hos P för någon månad sen
hehe två datorer = nördigt..

Kommentarer
Postat av: P

åh .) jag tycker om mitt vardagsrum när det är sådär!

miss ya in my livingroom

2009-03-25 @ 20:58:11
URL: http://milka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0