prinsessa, träd eller kanske en mikrovågsugn?

...vad tror ni om det?

Jag är riktigt taggad på att gå på en maskeradfest. Fatta vad kul det vore om alla verkligen gick in för att klä ut sig, det är inge kul om det bara är typ två som är utklädda.. Men om man hade en fest med ganska många bjudna och verkligen alla kom utklädda! Fy fan vad roligt det vore. Jag vet jättemånga olika saker jag skulle kunna tänka mig att vara isåfall, och det vore hur kul som helst att hitta festlokal, dekorera den, göra inbjudningar och sedan bestämma kanske tema?, utklädnad, sy kläder och göra sig iordning inför det. Ååh vad sugen jag är på det. Synd att jag är mer fantasifull och dagdrömmare än vad jag är genomförare (vi gjorde ett test om det på livskunskapen) men det kanske är dags att ändra på det? Vi får la si hur det blir i framtiden, jag skulle inte tacka nej till det i alla fall!

Frågan är bara utklädnad. Vill man vara någon person/seriefigur/filmkaraktär? Eller kanske en sak, typ brödrost eller robot. Eller ska man vara något sånt där vanligt, som indian, polis, clown? Allting är ju roligt liksom. Fast det är lite tråkigt när man verkligen kommer på en jättebra idé och sedan upptäcker att någon annan ser likadan ut.. En idé är ju att ge alla varsin lapp där det står vad de måste vara utklädda till, det gjorde mina grannar en gång när jag var fyra-fem år nånting och det blev jättelyckat. Jag minns (eller snarare; såg på bild) att jag var Ronja Rövardotter, Gustav var Mimmi Pigg haha, han var jättesöt mamma var ett troll och pappa var målare. Men jag vill klä ut mig nu, på en gång och med det samma

en maskerad för länge sen. dock var större delen av oss ganska fantasilösa på den tiden... bebisen är ju lätt bäst hah

Kommentarer
Postat av: mli

Eller en bokstav! Dagen innan min skolas inspark så fick vi ett meddelande att man skulle vara utklädd till något på P. Det funkade jättebra för det finns rätt mycket man kan välja på, men samtidigt inte fööör mycket^^

2009-03-07 @ 16:36:41
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0