sjuk på en lördag

Uschausch jag tror att jag börjar bli sjuk. Suck suck dubbel suck varför är jag alltid sjuk... Vaknade med halsont som jag vet inte vad. Efter matchen hade jag huvudvärk och den tycktes aldrig vilja gå över. Efter maten kändes det lite bättre men har börjat frysa enormt mycket och känner mig helt seg i huvudet nu. Näsan rinner och ögonen svämmar över. Jag vill inte bli sjuk

Skulle egentligen träffa Frida ikväll, men jag får se om jag orkar det nu... Isåfall bilr det nog att se på en film eller något för jag vill inte vara utomhus och frysa. Tyvärr måste jag nog säga att hemma kväll framför melodifestivalen med massvis med täcken, en kopp te och en hemmagjord semla låter mer lockande i nu läget. Särskilt om jag ska kunna spela match imorgon. Micke kommer säkert skälla ut mig annars så det är väl säkrast att vara med..

Dumt dum dum, får hoppas att jag mår bättre om en stund så kanske jag orkar ses en snabbis iaf. Jag hatar att bli sjuk jämt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0