skolan börjar stänga nu

och kvar här sitter jag, en måndag eftermiddag klockan tio i fem. Kul liv man kan ha. Men jag packade fotbollsväskan redan imorse och tog med mig till skolan så nu orkar jag inte bära hem den för det vore ju onödigt. Amanda stannade kvar och vi pluggade matte ett tag, men hon gick precis, tror att hon skulle hem till David. Nu är jag ensam kvar här, lämnad med mina samhällsböcker. Uttråkad till högsta grad.

Som någon smart kanske gissat har jag fotboll ikväll. Var så länge sen och jag längtar som fan. Skönt med ingen innebandy också, spelade min sista match igår eftersom vi åkte ur kvartsfinalen. Tänkte gå på en till träning för att berätta att jag ska sluta och lämna tillbaka mina kläder, sedan är det slut. Känns både bra men tråkigt.. Den här tiden gick så fort och jag lärde känna människor, kanske inte särskilt nära men ändå till viss del. Det är dem jag kommer sakna mest.. och såklart träningen. Hur ska jag kunna gå från minst fem träningstillfällen i veckan till bara två? Jag får väl passa på att njuta av min fritid och köra mer självträning. Borde köra lite detox också så att jag blir frisk, en gång för alla.

Jaja, nu ska jag göra klart samhällsuppgiften och matten innan jag troligtvis drar mig in till stan en stund innan matchen.. Lycka till till mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0