snödroppe

Väldigt mycket uppdatering här känner jag. Men har inte varit så motiverad till att plugga, det var svårt att koncentrera sig och matten var sjukt svår. Fast jag känner mig duktig som lyckades lösa alla utom sista uppgiften. Har mest suttit här hela kvällen, förutom när jag gömde mig i täcket, tittade på lägenheter och mot alla odds, åt middag. Inte för att jag var hungrig. Inte för att jag var sugen heller. Mer för att jag inte orkade ljuga för mamma och säga att jag var sjuk för att slippa.. Blev inte av att bada heller, ingen anledning, det blev bara inte av.

Nu ska jag krypa ner i min säng, gömma mig under täcket i ytterligare några timmar. Imorgon har vi engelska de två första passen tror jag. Hoppas på att få luncha med en vettig person, men annars blir det nog bra ändå. Tisdagar brukar alltid vara sköna dagar och om det är fint och vår imorgon, då ska jag cykla. Nu ropar min rosa säng på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0