sockergräs kryddat med vaniljblad och honung

Nu känner jag mig väldigt djup. Det är en svår känsla att förklara och det var låten som gjorde mig såhär. Den fick mig att tänka efter. Beskrivande ord är nog temat idag. Jag vill ha starka beskrivande ord och vackra meningsfulla ord. Beskriv mig med ett ord vill jag säga. Men folk tycker sånt är svårt. Själv tycker jag att det är en utmaning. Det gäller att hitta ett ord som omfattar mycket, för en människa är mycket. Ingen människa kan vara bara ett av någonting. En människa är så mycket mer.

Svartvit   Pussel    Moln   Sockervadd    Självständighet     Prickig     Sommarregn     Kristallklar     Havsblå     Sårbar     Vaniljte     Snöflinga     Glasbit     Drömmare     Sårbar     Blåbär     Husvagn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0