sockersött

Kan man få fler dåliga nyheter under en så här kort tidsperiod, jag bara undrar liksom..

Men jag försöker att inte tänka på det, det blir ju, som jag alltid tjatar om, inte bättre av att man går runt och tänker på saker. Antingen gör man något åt det eller så struntar man i det, att bara oroa sig hjälper aldrig. Imorgon är jag ledig och det ska bli jätteskönt, fast jag måste plugga hela dagen. Men är hemma i alla fall så kan ta sovmorgon, göra lyxfrukost och sedan plugga i min takt. På kvällen är det dags för mentorsamtal, men det har gått bra så jag överlever nog det!

Har precis ätit fuskmiddag, en macka med pesto och en med mjukost och till det en kopp med mitt nya vanlijte. Det var sjukt gott men kanske inte den bästa maten innan träning. Men whatever, hellre är jag lycklig nu än om tjugofem år som hon sa i den där filmen..

Nu måste jag kasta på mig träningskläder och springa ut till bussen. Hoppas att pappa hinner med att hämta mig efteråt så kanske jag hinner hem till TVprogramet ikväll. Isåfall ska jag dricka ännu mer vanlijte och för en gång skull sitta framför TVn en vardag. Det kan behövas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0