summer

Har pratat med Åsa angående Gotland nu! Det fanns några veckor då stugan var ledig men hon visste inte vilka. Hon lovade att maila mig lite tider, priser och bilder imorgon. åh jag hoppas hoppas hoppas att det blir av. I så fall har jag något planerat inför sommaren, förutom Frankrikeresan med the family såklart. Jag vill verkligen göra det här. Tänk, en hel vecka med massa sköna människor, cykelturer, sol och bad, glass, picknick, god mat, krök(?) och shopping på Gotland. Det vore så superduper underbart roligt kul ljuvligt härligt och alla andra positiva ord som finns!

 

Kommentarer
Postat av: cessan

ååh, jag hoppas verkligen den finns ledig nån superbra vecka, skulle vara dunderkul!

2009-03-03 @ 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0