tänd ett ljus

Utveckligssamtalet idag gick bättre än väntat, jag hade minst VG i allt förutom ekonomin, och det var bara för att vi precis börjat den kursen! Menmen, eftersom jag nu låg så bra till så vill jag ju inte sänka mig, så nu blir det till att satsa på skolan igen och börja plugga mera. Idag har jag gjort matte och jag fattar ganska mycket, har även gjort halva intervjun med "ett företag". Jag fuskade lite och frågade pappa istället, men han har ju ett eget företag + att han jobbar för HM så jag tyckte det var en super idé!

Imorgon börjar jag 11 eftersom vi har kompletering på geografilektionen, ska skippa frukosten och ta en riktigt lång sovmorgon istället. Skippar träningarna också eftersom jag börjat få ont i halsen igen. Men det är väldigt nödvändigt för jag måste skriva ekonomiuppsatsen och göra lite mera matte. Sen är det ju våffeldagen också, måste trycka i mig en våffla till middag!

kanske finns det trots allt ett ljus i slutet av tunneln?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0