think about something else

För att vara måndag har det här varit en ovanligt bra dag. Den har till och med varit så bra att det är ovanligt för vilken skoldag som helst. Sovmorgon till tio eftersom vi var komp.lediga på ekonomin. Sedan hade vi geografi, var meningen att vi skulle plugga till provet på onsdag fast det blev inte riktigt så. Jag och Jennifer var inte så jättetekniska när vi försökte kopiera papper och man kan ha ovanligt roligt åt ingenting. Det är sånna konstiga småsaker som kan muntra upp en när man inte alls känner sig på topp. Lunchen spenderade jag för mig själv i Globen. Skulle köpa en smoothie på Coffeehouse by George men kortet funkade inte så gick runt i affärer istället. Hittade tre fina tröjor på Kahppal av alla affärer, fast alla var för dyra trots min (mammas) rabattkupong på 25% .. Sedan letade jag efter en dagbok men lyckas fortfarande inte hitta någon. Det var underbart skönt att vara utomhus, riktigt fint vårväder och luften var frisk att andas in. Känner mig en aning bakis så det var nog därför...

Tillbaka i skolan så hade vi spanska, jag och Sandra satt och sjöng Dexter-sången. Det roligaste var att hon först mobbade mig för att jag kom ihåg namnen på alla PowerPuffPinglorna, och sedan visar det sig att hon kan hela sången till Dexters Laboratorium, eller vad det hette h a h a.

Kvällen kommer tillbringas med massor av plugg, geografiprov och ligger efter i matten. Sen tänkte jag bada om jag hinner, pussla lite och kanske ut och gå. Har insett att jag måste hålla mig sysselsatt hela tiden. Om jag inte gör något tar tankarna över och det är dumt att tänka på det mer än nödvändigt. Det är ju inte menat att man ska plåga sig själv med alla sina fel och brister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0