tick tack

Hjälp vad tiden har gått fort. Jag har redan varit hemma i tre timmar. Egentligen hade jag tänk gå ut på en promenad efter allt stillasittande i bilen, sen hade jag tänkt plugga lite matte och se på Fucking Åmål. Istället blev det världensgodastemiddag av mamma <3 uppackning och massor av chattande på msn. Fastnade med Frida och Jocke, efter en vecka finns det ganska mycket att säga vill jag lova.

Nu är klockan nästan tolv och jag måste verkligen hoppa ner i sängen nu om jag ska orka upp till skolan imorgon. Usch usch usch. Skola. Jag vill inte ens tänka på det. Men om man nu ska vara positiv så får jag tillbaka mitt spanska prov och hon sa att det hade gått bra! Dessutom kommer mattelektionen gå jättefort, bara genomgång inför provet typ. Geografilektionen kommer bli lek framför datan eftersom vi håller på med ett grupparbete (jag är så seriös i skolan, jag vet, men ibland måste man ta det lite lugnt) wiho bedtime nu jag dör av trötter, fastän jag sovit i bilen typ hela dagen. Dumma trötter

<3 you make me happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0