Tisdagarna är det bästa med VGY

Lyckades inte plugga så jättemycket idag men hoppas på att mamma är hemma och hjälper mig imorgon istället, tänkte nämligen vara hemma då också eftersom jag inte känner mig så frisk..

Idag hade jag en ritkigt mysig dag, var kul att träffa Cicci igen eftersom vi, som sagt var, inte ses särskilt ofta. Innan hon kom kikade jag runt lite på Gina Tricot och hittade ett par jeans som jag bara älskar och en snygg klänning, den kändes dock inte riktigt mig, men det påminde mig både om att jag måste shoppa - och spara pengar. Hur ska det gå ihop?  Vid halv fyra tiden mötte jag i alla fall upp Cicci utan för Konserthuset och vi traskade vidare ner till Saga för att se på bio, filmen hette Slumdog Millionary, tror jag. Den var bra, fast lite obehaglig. Käkade vi middag på Subway och sedan fika på Fåtöljen. Smoothie för mig då jag var rätt så mätt efter både popcorn och macka.. Vi hann som vanligt med massa snack, både seriöst och mindre seriös. Skönt att ses, kul att prata och vi bestämde återigen att vi borde ses lite oftare, kanske blir det lite gymträning när jag blivit frisk igen!

Nu ska jag krypa ner i min säng tidigt tidigt för att försöka bli frisk så fort som möjligt, har både fotbollsmatch och innebandymatch i helgen vill jättegärna spela men det är inte så troligt.. Fast mirakel sker ju så man vet aldrig! Grönt te, bubbelbad och fruktsallad imorgon kanske är mitt mirakel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0