tre dagar framåt

Som alltid när jag sätter mig vid datan fastnar jag vid massa som jag bestämt mig för att inte fastna vid. Idag har det blivit massa bloggar, klädshopping, jobbsökande och youtube. När jag tittade på klockan och upptäckte att hon nästan var halv åtta redan insåg jag att det nog var dags för att börja med plugget. Därför har jag nu ägnat en kvart åt att hitta ett "låtsas jobb" till ekonomin, resten av kvällen hade jag tänkt viga åt uppsatsen som ska vara klar om fyra timmar och enormt stora mängder te som kommer göra mig kissnödig en gång i halvtimmen. Men det är det värt minsann, för imorgon är det ju fredag och sista skoldagen för denna vecka. Helgen kommer att bli rolig, tror jag, om än lite väl fullspäckad med

-gym/simning?
-träffa P
-fotbollsmatch
-innebandymatch
-fotbollsträning
-träffa F
-plugga matte
(som vanligt)
-köpa present till pappa (vad
#@% ska jag köpa?!?!)
-förhoppningsvis lite sömn


men om man bara vill så klarar man nog av det mesta!
tea and plugging time


Kommentarer
Postat av: circus em

åh, vad roligt! har inte sett dig på åratal ju.



det låter fint som snus, enkelt men ändå perfekt. jag vill också ha en egen lägenhet, mer än allt annat. tillsammans med min pojkvän. och så vill jag ha en katt som ska heta toulouse och en busig dalmatin! då skulle allting vara fulländat.



kärlek

2009-03-05 @ 23:00:47
URL: http://obstinate.blogg.se/
Postat av: Lina

fin tröja där! :)

2009-03-05 @ 23:16:12
URL: http://wiretowire.blogg.se/
Postat av: mli

Hm, min pappa fyller också år snart. Han ska få en blandskiva som jag lagt ner blod, svett och tårar på. Sen har jag inte kommit längre. 9 dagar kvar nu. Tänkte mig kanske trycka upp något fräckt på en fräck t-shirt. Eller keps. Pappa älskar att bära keps xD

2009-03-07 @ 17:25:50
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0