lycka

fastän tillvaron runt omkring mig verkar rasa samman ska jag minsann vara glad och just nu känner jag mig faktiskt ganska lycklig. För en timme sen kände jag mig mindre lycklig... Men som sagt, jag ska fokusera på det som är bra, inte så mycket på det dåliga. Ibland kan det vara bra att få ur sig allt dåligt, prata ordentligt osv, men inte jämt. Ikväll har jag pratat ganska mycket med ganska många... så nu blir det vändning åt det lite mer positiva hållet!

Drack en stoor kopp té tillsammans med pappa framför tv;n och hockey, sedan åkte vi iväg till Willys för att handla. Blev tyvärr lite stressigt då vi bara hade 15 minuter på oss och när vi var klara upptäckte vi att vi hade glömt både det ena och det andra. Men jag älskar verkligen att handla, särskilt när pappa är med för då kan man smyga ner massa småsaker obemärkt i kundvagnen h a h a idag slank massa saker ner och pappa tyckte jag var lite knasig när vi började packa upp korgen, och hans kommentarer om det mesta var fyllda av ironi och lät ungefär som "det här kommer Gustav jubla över".
Imorgon blir också en härlig dag
eftersom jag är ledig! Tänkte dra ner rullgardinen (för en gång skull) för att slippa väckas av ljuset klockan 7 och istället ta en ordentlig sovmorgon. Sedan ska jag göra en lyx frukost, eller kanske brunch beroende på när jag vaknar. Efter det är det dags för lite plugging, men det är nog inte alltför svårt ska bara skriva ett brev och cv. Vid tre tiden ska jag åka in till stan för att möta Cicci. Vi tänkte se på bio - någon film jag inte minns namnet på men det var tydligen 15års gräns, och sedan käka middag i Söder Hallarna. m-mh trevlig dag vill jag lova

Nu blir det till att krypa ner under mina två täcken-två filtar och emd mina två kuddar för att sova skönhetssömn.
Sweet Dreams tonight <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0