you'll never see my face again

Jag vet inte riktigt vad jag kan skriva. Som vanligt finns det så mycket i huvudet som inte går att sätta ord på. En sak jag kan sätta ord på är att jag helt har tappat matlusten. Tänk vad ironiskt. Hela tiden jag har försökt utan att lyckas. Nu är jag varken hungrig eller sugen på något. Inte ens te. Jag är bara illamående. Och äcklad.

Idag insåg jag även varför mycket blivit som det blivit. Konstigt egentligen att det tog mig så lång tid att komma fram till det, när det på sätt och vis låg mitt framför ögonen på mig. Jag har letat och letat men måste väl inse att jag helt enkelt inte tittat tillräckligt noga. Jag är en människa precis som alla andra. Och precis som alla andra gör jag misstag och fel. precis som alla andra. Det är inte bara jag. Men jag ska lära mig av mina misstag, till skillnad från vissa andra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0