brev från älsklingsgrabben

jag är tom på ord, fastän jag har mycket att säga så känns det inte som om jag har någonting att säga. låter det rimligt.. skriver lite listor i brist på annat

SENASTE PERSON SOM
Du sov med:
det var nog Pellan tror jag
Såg dig gråta: hmm.. gråter inte så ofta nuför tiden, måste vart pappa
Fick dig att gråta: farfar <3
Du pussade på: haha, mamma är den enda ja pussar på!
Du gick på stan med: Fridisen i fredags

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit?
noope
Köpt någonting? risifrutti, loka, yoggi och smoothie, två dagars lunch
Varit sjuk? är sjuk jämt
Sjungit? vi sjunger alltid i skolan
Sagt "jag älskar dig"? nä..
Träffat nån ny person? mja beror på hur man ser det
Saknat någon? aa
Kramat någon? yess
Kysst någon? näpps

FÖRSTA
Första bästa kompis: Sophie och Maria
Första jobb: hehe, har inte fått nåt jobb än..
Första inhandlade skiva: är lite osäker, men säkert min Aqua skiva
Första begravning? aldrig varit på begravning
Första piercing? Bara öronen, ca 3 år sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0