Den här helgen

..har jag köpt två nya böcker
..har jag köpt en ny skiva, som det är fel på
..har jag köpt ett par gula skor
..har jag blivit 500 kronor rikare
..har jag sett Twilight för första gången
..och jag har återigen konstaterat att huvudrollen inte alls är snygg
..är inte slut än, för jag är ledig imorgon också!
..kommer avslutas i min efterlängtade rosa säng i Villan
..ska jag ladda upp lite foton när jag är hemma igen
..har jag insett lite saker om mig själv..
..kommer jag träna mer än jag gjort på länge
..har jag festat med flera 25+
..har jag spenderat minst 4 timmar på en buss

och jag har även hittat en ny låt som är grymt bra, om jag kunde länka youtube-klipp skulle jag göra det men nu får jag nöja mig med att skriva vad den heter; Wavin' flag - K'naan

Kommentarer
Postat av: P

hahah :D <3

2009-05-24 @ 19:24:00
URL: http://milka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0