en lång lång tid

Efter middagen var jag ute och övningskörde för första gången på riktigt länge, och jag kan säga att det inte gjorde ont alls! Ska träffa sjukgymnasten imorgon också och hoppas hon tycker det är okej är att börja träna fotboll igen. Vi körde till farmor och tillskillnad från när jag var där sist var hon riktigt glad. Då skällde hon ut pappa och trodde han var farfar, mig tittade hon inte ens på.. Idag däremot skrattade hon och pratade på, dock upptäckte vi efter en stund att hon inte hade en aning om vem jag var då hon frågade flera gånger hur länge jag och pappa hade känt varandra och när vi skulle gifta oss. På ett sätt var det ju ganska komiskt, men samtidigt inte det minsta.. Hennes slutsats blev i alla fall att jag inte ville gifta mig med pappa för att han hade för mycket skägg h a h a

nu är det hockey VM för hela slanten, Sverige leder med 2-0 jippiiiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0