en tesked gamla minnen



oj, jag hittade bilder nere hos pappa som jag inte ens visste fanns. Jag har inget minne av att vi någonsin tagit de här bilderna men desto större anledning till att bli glad. Det är inte mycket bildbevis som finns från våran lite halvrebelliska period, men nu har jag äntligen hittat några. De fyller mig med, mot alla odds, glada minnen och jag påminns om hur glad den här vackra lilla flickan gör mig. Jag började faktiskt le när jag hittade bilderna första gången och jag vet inte vad jag ska säga, men jag fylls av en obeskrivlig lycka och jag lovar att om någon kunde se mig nu, då skulle de se den lyckan stråla ut ur mina ögon, i mitt leende, från mitt kroppsspråk och ur mina ord

en tesked gamla lyckliga och oförglömliga minnen
och för alla er som undrar- nej, vi är inte normala


Kommentarer
Postat av: P

alltså HAHAHAHAHAHAH.



kolla på bilden där jag gör peace-tecket med handen. Det ser seriöst inte ut som om det vore min hand, ibland undrar jag hur jag lyckas med vissa saker.

2009-05-08 @ 08:44:33
URL: http://milka.blogg.se/
Postat av: Bröllopsfixaren

Hej.

jag hoppas du kan hjälpa mej.

Jag startade för 4 dagar sen min dröm resa.

Hoppet om att få mitt bröllop.

Hur jag och min kille vänder och vrider på det får vi inte ekonomin till att spara ihop till bröllopet vi önskar så igår startade jag Bröllopsbloggen.

Där hoppas jag på allt stöd ifrån allt och alla så kanske kanske jag kan få mitt bröllop innan sommarens slut.

Du kanske kan hjälpa mej med att ta upp min blogg i ett inlägg, ihop om att få flera läsare att hitta till mej så min dröm kan gå i uppfyllelse?

Snälla lägg till mej på bloglovin

hjälp kärleken vinna



1000 kramar till dej



På bara 4 dagar har jag tusentals besökare och många vill hjälpa till hoppas på ditt stöd



2009-05-08 @ 09:01:25
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0