läshuvud

Galet tråkigt plugg och det känns inge vidare, men för G kan det väl inte krävas så värst mycket. Hoppas jag. Nu är det bara några rader kvar innan jag är klar och kan skicka in ohyes

Snart blir det att laga middag med mamma och sen kanske jag ska träffa Pelle, och Cicci? Annars blir det nog hemmakväll med mörk choklad, té i stora mängder och lite böcker. Gud vad jag har saknat att läsa, förstår inte varför det var så länge sedan jag gjorde det. Den här veckan har jag redan läst ut tre böcker, korta i och för sig, men ändå böcker. Jag får konstiga ryck och saknar böcker som jag brukade läsa när jag var yngre, så den här veckan har främst bestått av Kitty, Mary Lou, Harry Potter, Hemliga Sjuan och Vi Fem. Hehe, bara sånt där gammal, men oh så bra

Nu är jag klar med geografin så ska ägna mig och min bok ett tag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0