Lyckalyckalycka

Solen skiner och jag cyklade hem på bara 15 minuter idag, duktigt! Vi hade ingen engelska som vanligt utan sovmorgon till 9.45. Sedan enkla lektioner och mest lall hela dagen. Satt ute i solen och rökte samt övade på mitt svenska tal under en 20 minuters rast på eftermiddagen, lovely.

Nu är jag klar med Brasilienrapporten, för andra gången
Är även klar med svenskatalet, ska bara öva lite på det
och det samma gäller engelska presentationen
Spanskan är så gott som klar, bara två lektioner kvar
Levnadsläran en lektion + en hel dag men där tror jag att jag tagit MVG redan
Muntliga nationella i engelska på måndag
G kompletering i geografi tills onsdag
Resolution + FN dag på tisdag

Sen är hela skolan slutslutslut! Och idag får jag träna. Hur skulle jag kunna vara olycklig nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0