lyckorus

Jag är ordentligt trött efter en lång dag med sjukgymnast, uppsatsskrivning, matte, shopping och sedan middag och mys i glasverandan.. När jag gick till skolan imorse var jag fylld med ett glädjerus som jag inte känt på länge. Solen sken, fåglar kvittrade, tre prov var inställda, jag får snart börja träna igen, det var fredag och snart helg, jag såg fram emot kvällen och en shoppingtur var planerad. När jag gick där på vägen vid Årstafältet kände jag mig riktigt bra fin och nöjd, en känsla som höll i sig hela dagen. Jag hittade två klänningar jag älskar, funderar på att tigga pengar till att köpa dem, och fick även med mig en skitsnygg, lila oversize t-shirt.

Frida och jag köpte jordgubbar Hötorget och sedan åkte vi hem till Pellan där Anna och Linda redan var. Kvällen var riktigt mysig men blev lite seg när klockan närmade sig tolv. Kände mig trött och otaggad på det mesta och längtade bara hem till min säng. Konstigt hur den där lyckliga känslan bara har sinat bort under dagens gång, jag märkte det inte förens den var helt försvunnen. En aningen desperata försök till att behålla glädjen. Misslyckades som väntat. Nu finns det väl inget annat att göra en krypa ner i sängen och hoppas på en bra dag imorgon igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0