överskotts.. ja vadå?

oj men hej vad kul. precis där försvann min fritid den närmaste veckan. Istället för att gymma imorgon ska jag tillbringa min eftermiddag med att skriva om hela min uppsats om det extremintressanta ämnet Vatten och Sanitet i Brasilien. Vad lycklig jag blir. Det var ju så kul så det är helt klart värt att göras om.

Dessutom hade jag ju faktiskt liiite för mycket fritid, bara en resolution, en engelska redovisning och ett svenska tal som alla måste bli MVG.. Dessutom behöver jag ju inte träna. Det har jag gjort alldeles för mycket på sistone. Jag kan ju behöva vila mig ibland också. Och övningsköra sen då, nej det har jag ju gjort jätteofta på sistone. Inte alls nödvändigt.

Inte behöver jag träffa pappa heller. Honom kan jag ju träffa nästa vecka. Eller nej det kan jag ju inte, men om tre veckor, ja då kan jag ju träffa honom. Och sova, vem behöver det egentligen? Inte jag i alla fall, absolut inte jag.

Någon som tycker att jag överreagerar? tänkte väl. det skulle jag aldrig göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0