plugg

En timme att plugga ligger framför mig nu, efter det en promenix ner till träningen. Brasiliengrejen är verkligen urtrist och jag kommer ingenvart.. Är dock inte så mycket kvar, har redan två kladder som jag ska skriva ihop till en text. Svenska talet däremot är helt klart, åtminstone i huvuet! Jag kom på det när jag var ute och gick idag på dagen, helt plötsligt dök ämnet upp som om det bara legat och väntat på mig. Jag känner på mig att det kommer bli bra, om jag bara får ner det på papper. Kanske kan skriva in det här isåfall, det är ett sånt där ämne som skulle passa in..

Nej, nu viger jag min själ åt Brasilien och deras säkerställning av vatten i en timme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0