rosa muffins

Fick reda på en hel del prov/inlämningsuppgifts resultat idag och jag är ganska nöjd. MVG på omvärldsprojektet vilket innebär M i geografi, VG på samhällsuppgiften men hoppas att höja mig där och VG på nationella i matte, inte bra.. Vi fick även sluta en och en halv timme tidigare så jag cyklade upp till gymmet och körde lite.

Imorgon har vi bara två lektioner och efteråt tänkte jag passa på att baka muffins till mamma på morsdag, samt fixa lite med korten som hon ska få. Bäst att passa på då jag för en gång skull kommer vara ensam hemma. Det kommer bli jättegulligt så jag tror att hon blir glad! Måste se till att hitta ett bra recept ikväll så att jag kan handla på vägen hem imorgon.

Dagens humör: Lycklig
Dagens borde: plugga - spanska tal imorn
Dagens frisyr: blommigt diadem
Dagens klädsel: jeansshorts, linne och jesussandaler 
Dagens planer: träning och spanskaplugg
Dagens materiella vill ha: sommarlov, fast det kanske inte räknas som materiellt?
Dagens längtan: helgen
Dagens beroende: sömn!
Dagens tråkigaste: resultatet från MaB...
Dagens person: aj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0