sjukling

Sjuka dagar kan vara både bra och dåliga, det är ju skönt att vara hemma, men missar så mycket så jag måste verkligen plugga idag och när man är sjuk är väl plugg det sista man orkar med. Men klockan är ju inte ens halv tio än och ifall jag hade varit i skolan skulle jag inte ha börjat, så lite lugnt kan jag ta det.

Just nu väntar jag på att Nico och Emma ska gå till skolan för då ska jag gå ner och baka scones och göra smoothie till frukost, lite lyx måste man få unna sig när man är sjuk! Sedan ska jag plugga i två timmar. Måste komma igång med Brasilienuppsatsen nu innan det blir försent. Kommer säkert bli massa OTH och HP under dagen, och självklart massa koppar med té för imorgon måste jag vara frisk då vi har nationella igen.. Nä nu är det frukost dags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0