turning left

Fick värsta rycket och kände för att göra en lista helt plötsligt, så nu har jag letat omkring på alla bloggar jag vet och några till efter en rolig lista. Here we go;


Blir glad av:
fina vänner,söta sms och sanningar
Vill ha: dig nu, som jag hade dig förut
Skulle vilja: ha sommarlov!
Tycker om att: ta vara på tiden
Drömmer om: att både må och se lite bättre ut till sommarn...
Längtar till: sommarsommarsommar
Fasar inför: morgondagens ekonomiprov..

Bryr mig om: de som betyder något
Trivs med: de som känner mig bra, eller inte alls
Bor i: villa i Örby
Klär mig gärna i: sådant som är bekvämt, och finfint!
Dricker gärna:  té och loka
Lyssnar ofta på: fina lugna låtar
Läser: HELA tiden

Rädd för: ganska mycket tror jag, mest för att förlora..
Lycka: korta stunder när man inser något, eller när allt bara är
Äter: smootie <3
Sover: alldeles för mycket, men är ändå trött jämt
Dansar: haha, inte allt för ofta..
Lever:  fri som en fågel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0