iste och saltkristaller

Nu har jag stoppat i mig en antal pannkakor med frysta hallon och blåbär. Det är inte klokt så gott det är!

Dagen har spenderats på Hammarbyhöjdens IP och jag är riktigt stolt som hittade hela vägen dit, cyklade endast fel en gång. Idrotten gick väl sådär och sola gick desto bättre. Sen jag kom hem har jag legat ute i solen i en timme också och läst nya Vecko Revyn som kom i brevlådan idag. Jag har tänkt på att det är väldigt onödigt att premunerera på alla de här tidningarna egentligen, för det enda jag läser är horoskopen och korsorden typ... Men det är alltid så trevligt att hitta en ny tidning bland posten så jag fortsätter nog ändå.

Mina armar börjar se misstänksamt röda ut och huvudet snurrar lite lätt så jag överväger att stanna inne eller åtminstone i skuggan resten av dagen. Ska nog göra iordning ett glas isvatten och lägga mig för att läsa. Jag älskar att börja tidigt i skolan för när man väl kommer hem tidigt har dagen knappt börjat, underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0