Vilket stjärntecken passar du bäst ihop med?

"När det gäller kärlek så söker du ett ideal, men blir besviken när det inte stämmer.
Du söker stabilitet, men samtidigt vill du ha någon som inte håller dig fast.
Du är trogen, men sviker någon dig ser du ingen anledning till att hämnas."

vissa saker stämmer så bra att jag blir alldeles mörkrädd
ibland blir jag så övertygad över att horoskop och test och olika grejer stämmer, men sen kommer någon och övertalar mig att de bara är formulerade på så vis att de kan passa in på vem som helst. Men en del saker stämmer verkligen in på mig så otroligt bra att jag inte kan låta bli att tro på alla horoskop och sådant ändå. Dessutom är det roligt. Blir så tråkigt i längden om man bara ska tro på saker som är vetenskapligt bevisade osv. Livet är inte vetenskapligt bevisat, livet är lite flummigt och det blir som man gör sig. Oväntade händelser kan dyka upp, främmande personer kan helt plötsligt bli en stor del i ens liv. Varför är det så otroligt att vissa egenskaper stämmer in på personer som är födda vissa datum egentligen? Allting måste inte vara så himla logiskt, jag skulle nog avlida om min liv var tvunget att vara korrekt enligt vetenskap, bevis, forskningar med mera.

Jag vill ha det så här, lita på "förutsägelser" och tro på stjärnorna. Det är fint och lite lagom underligt unikt sådär.

Det sägs ju att man gifter sig med någon som är lik sin pappa, eller hur var det? Pappa är fisk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0