vinden vänder

Regnigt väder och motvind hela vägen hem, men som tur var hade jag cykel så det gick åtminstone fort! Skoldagen var väl okej, lugn men långtråkig. Amanda var sjuk och jag antar att det är hon som smittat mig, eller jag henne kanske? Sjuk som bara den är jag i alla fall, tokförkyld, hostar och snörvlar- inte roligt, jag som tänkte satsa ordentligt på både träning och plugg fram till sommaren nu. Lutar åt en hemmadag imorgon med tékurer och lite samgeoplugg... Har ett arbete om vatten och sanitet i Brasilien som måste skrivas klart och sedan matteprov.

Nu ska jag titta lite på OTH säsong två, snodde boxen av Pellan, eller egentligen hennes kompis, igår. Åh vad jag har saknat den serien. Ska läsa lite mera också för jag har svåra abstinensbesvär efter HP böckerna.. gud så nördig man kan vara. Sen blir det middag och sova tidigt för nu ska jag bli frisk, har inte tid att missa massa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0