all my dreams and expectations

Igår var jag, Jennifer, Johanna och några fler och såg New Moon på bio och den var tusen gånger bättre än ettan verkligen. Jag är lite smått förälskad i den filmen nu och jag måste ha alla böcker både på svenska och engelska för de saknas i min bokhylla. När jag flyttar hemifrån ska jag ha så mycket böcker att jag kan färgsortera dem över en hel vägg, det blir finfint.

I natt har jag haft feber och frusit så att jag knappt kunnat röra på mig, ont i armen har jag också, allt tack vare vaccinationssprutan. Jag mår illa men är sjukt sugen på pizza så får väl se om jag orkar stiga upp och äta lite sen. Än så länge har jag legat i sängen i princip hela morgonen och pluggat idrott, en stor inlämning om mitt träningsprojekt ska lämnas in på måndag och mina anteckningar är spridda på femton olika ställen. Jonas sa att jag hade chans till mvg i idrott om det går bra på de här två stora uppgifterna så nu ska jag satsa! Så fort jag är klar med idrotten ska jag ta tag i engelskan också, på fredag ska min recension av Emma vara klar och jag har ca 320 sidor kvar att läsa.. med tanke på min icke läskunnighet i engelska så tar det ca fem minuter per sida också så det börjar bli lite småstressigt. Men världen går inte under för det, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0