birthdaycake

Idag har jag haft den här bloggen i ett år och jag trodde nog aldrig att det skulle hålla så länge. Jag har alltid älskat att skriva, dagbok, berättelser och allt möjligt, men jag tar mig nästan aldrig tid. Jag brukar aldrig egentligen skriva regelbundet utan bara när jag får lite impluser då och då så att jag skrivit nästan varje dag i ett helt år är ju ett framsteg. Jag kommer ihåg när jag startade bloggen också. Jag berättade det nog inte för någon förens efter ungefär en vecka tror jag för jag ville känna att jag kunde skriva för mig själv. Det är ju min dagbok egentligen, den är bara inte riktigt så personlig som den skulle varit om jag hade kunnat låsa den och svälja nyckeln. Men det är ändå min dagbok. Min lilla plats där jag skriver vad jag har gjort ifall jag nån gång skulle vilja läsa om det, min plats där jag lägger fina bilder som annars bara skulle legat och skräpat i en mapp på datorn, min almanacka där jag skriver saker som jag verkligen vill få gjorda - för nedskrivna i min riktiga almanacka betyder de egentligen ingenting. och så vidare och så vidare, på alla sätt är den i alla fall min och bara min!

Idag är en rätt så bra dag också för jag har bakat sockerkaka. Nu sitter jag och överväger om jag ska äta den eller inte. Ska nog ta en bit i alla fall, för det doftar gudoooomligt i hela huset. Ja, det blir nog en bit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0