flashback

Albumet till morfar blir fint och idag har jag hittat 25 gamla bilder på kusiner, mostrar, morbröder och alla andra släktingar. Jag känner att jag behöver flyttas tillbaka lite i tiden och påminnas om allt som var förut. Leva med gamla minnen och återuppleva samma känslor som förut. Jag vet inte varför jag behöver det, men jag känner starkt att det kommer göra mig bra. Därför har jag läst Godnatt Mister Tom för femtielfte gången och begravt mig i både miserabla tankar men också kärlek, värme och lycka. Jag har gömt mig på rummet med tretton vanlijljus, en julstjärna, en ljusslinga, tomtegröt och målat mina naglar. Jag vill läsa fler gamla böcker. Jag vill läsa Kalles Chokladfabrik för den är fylld med fantastiska bilder och en fantasi som knappast kan vara mänsklig. Jag måste införskaffa alla böcker ur Twilightserien snarst möjligt för jag vill gömma mig i någon annans kaotiska tankar. Sen ska jag läsa Marian Keys, för jag behöver skratta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0